مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:252018-01-24اجتماعي

بوتان امسال هم با کمپین «کلاسمون گرمه» به مناطق محروم می رود


ایمن سازی سیستم گرمایش مدارس در مناطق محروم توسط شرکت بوتان در سال جاری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، همچون سالهای گذشته تعدادی مدرسه در مناطق محروم کشور را به سیستم گرمایش ایمن و استاندارد مجهز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس خبری، گرمایش در مدارس مناطق محروم کشور اغلب توسط بخاری های نفتی فرسوده و غیر استاندارد انجام می شود و این بخاری ها علاوه بر احتمال حریق، به دلیل سوخت ناقص خطرات جدی برای سلامتی دانش آموزان دارد.

ایمن نبودن سیستم گرمایش مدارس در برخی روستاهای کشور، خصوصا روستاهای مناطق و استان های کمتر برخوردار و محروم، معضلی است که در برخی موارد حوادث تلخی در پی داشته است.

بر اساس این گزارش، شرکت بوتان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، برنامه ای برای ایمن سازی مدارس مناطق محروم و برخوردار کردن آنها از سیستم های گرمایشی استاندارد آغاز کرده و کمپینی تحت عنوان #کلاسمون_گرمه در راستای تحقق این هدف راه اندازی کرده است.

در سالجاری تاکنون تعدادی مدرسه در روستاهای شهرستان دهگلان در استان کردستان ، روستای عباس آباد (ساوه) استان مرکزی و روستای اسکند استان زنجان توسط شرکت بوتان به سیستم گرمایش ایمن و استاندارد مجهز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوتان امسال هم با کمپین «کلاسمون گرمه» به مناطق محروم می رود

بوتان امسال هم با کمپین «کلاسمون گرمه» به مناطق محروم می رود