مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 10:562018-01-24بين الملل

روزنامه سعودی: 90 نفر از متهمان به فساد در عربستان آزاد شدند


منابع خبری عربستان از آزادی 90 نفر از متهمان به فساد اعم از شاهزاده، مسئول و تاجر پس از موافقت با مصالحه و پرداخت وجه نقدی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، منابع خبری در عربستان می گویند، شمارش معکوس برای بسته شدن پرونده فساد از طریق مصالحه به عنوان فراهم شدن زمینه برای ارجاع پرونده بقیه متهمان به دادستانی کل آغاز شده است.

وبگاه خبری سبق عربستان، گزارش داد که نتایج تحقیقات نشان می دهد که بیشتر شاهزادگان و مسئولان بازداشت‎شده با مصالحه موافقت کردند و 90 نفر از متهمان پس از رفع اتهام، آزاد شدند .

جمال خاشقجی روزنامه نگار مشهور معارض سعودی مقیم آمریکا، هفته گذشته در صفحه توییتر خود نوشته بود که دولت عربستان به هدف خود یعنی به دست آوردن 100 میلیارد دلار از شاهزادگان و شخصیت های بازداشت شده در هتل ریتز کارلتون نزدیک شده است و بزودی این پرونده بسته خواهد شد .

سبق نوشت: مصالحه‎ای که بیشتر بازداشت شدگان با آن موافقت کردند، در ازای پرداخت نقدی و تسویه اموال غیرمنقول متهمان صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، اکنون حدود 95 نفر همچنان به اتهام فساد در بازداشت به سر می برند و مشخص نیست که همه آنها به دادستانی کل ارجاع داده می شوند یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه سعودی: 90 نفر از متهمان به فساد در عربستان آزاد شدند

روزنامه سعودی: 90 نفر از متهمان به فساد در عربستان آزاد شدند