مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 10:362018-01-24فرهنگي

عاطفه رضوی در گفت وگو با فارس: شیوه تفکرم پس از نمایش آبی مایل به صورتی تغییر کرد


بازیگر تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: همه مسائل اجتماعی به نوعی انسان را درگیر خود می کند، من اما به گونه خاصی درگیر نمایش آبی مایل به صورتی شدم، - به طوریکه در زندگی و نحوه تفکرم تأثیر زیادی گذاشت.

عاطفه رضوی بازیگر نقش دکتر در نمایش آبی مایل به صورتی که شب گذشته در دو سانس در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت، پس از اجرای این کار به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس" گفت: امسال دو نمایش مهم در جشنواره فجر دارم.

وی در این باره توضیح داد: نمایش اول همین آبی مایل به صورتی به کارگردانی ساناز بیان است که در تماشاخانه ایرانشهر در دو سانس اجرا کردیم و خوشبختانه خیلی هم مورد توجه مردم قرار گرفت و قبلتر هم این کار به صحنه رفته بود و اجرای عموم داشت.

رضوی یادآور شد: کار دیگرم هم کوکوی کبوتران حرم است که باز در یک ژانر و محتوای دیگر به صحنه رفت و قرار است در روزهای آتی در فجر هم اجرا داشته باشیم بنابراین من خود را برای دو کار و با دو تمرین مختلف در فجر آماده کردم.

وی با اشاره به اینکه تئاتر برایش خیلی مهم است و تا جایی که بتواند به کار تئاتر می پردازد، گفت: برایم فرقی نمی کند من همه کارها برایم تأثیرگذار است و اولویت دارد منتها کار آبی مایل به صورتی با توجه به موضوع و محتوای خاصی که دارد، مطمئنا در زندگی ام هم تأثیرگذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاطفه رضوی در گفت وگو با فارس: شیوه تفکرم پس از نمایش آبی مایل به صورتی تغییر کرد

عاطفه رضوی در گفت وگو با فارس: شیوه تفکرم پس از نمایش آبی مایل به صورتی تغییر کرد