مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 09:012018-01-24سياسي

توجه به مفاهیم و معارف قرآن در طرح بصائر/ تربیت 400 فعال قرآنی در 11 دوره


معاون فرهنگی مؤسسه خیریه اهل بیت(ع) رسول خاتم(ص) با اشاره به تربیت 400 نیروی کارآمد و فعال قرآنی طی برگزاری یازده دوره طرح بصائر از توجه به مفاهیم و معارف قرآن در دوازدهمین دوره این طرح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، همایش معرفی طرح بصائر 12 بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور و مؤسسه خیریه اهل بیت رسول خاتم(ص) و حضور استاد احمد ابوالقاسمی برگزار می شود.

به گفته بخشایش، معاون فرهنگی موسسه خیریه اهل بیت(ع) رسول خاتم(ص)، با توجه به برگزاری موفق یازده دوره از طرح ملی بصائر طی دو سال گذشته و تربیت 400 نیروی کارآمد و فعال قرآنی، این همایش در راستای معرفی دوازدهمین دوره طرح بصائر و همچنین جذب دانش پژوه برای دوره های جدید با حضور متقاضیان شرکت در طرح بصائر برگزار خواهد شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: در حالی که جلسات و کلاس های قرآنی که هم اکنون در سطح شهر تهران برگزار می شوند، بیشتر بر روی آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید و صوت و لحن، تمرکز دارند، سعی می کنیم مباحث مربوط به مفاهیم و معارف قرآن کریم و مباحث مربوط به ولایت اهل بیت(ع) را در جلسات قرآنی پر رنگ تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مفاهیم و معارف قرآن در طرح بصائر/ تربیت 400 فعال قرآنی در 11 دوره

توجه به مفاهیم و معارف قرآن در طرح بصائر/ تربیت 400 فعال قرآنی در 11 دوره