مطالب مرتبط:
بادیگاردی که سارق طلا فروشی یافت آباد شد +عکس
لحظه بازداشت باند سارقان مسلح طلافروشی در یافت آباد +فیلم
ارتباط امانت 120 هزار دلاری یک بادیگارد با سرقت طلافروشی یافت آباد
سارق مسلح طلافروشی: بازیکن استقلال و پرسپولیس بودم!
5 + 1
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 01:022018-01-23حوادث

ماجرای بادیگاردی که سارق طلافروشی یافت آباد شد +عکس

چند روز قبل کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت متوجه شدند که چند نفر قصد دارند به یک طلافروشی در یافت آباد، میدان الغدیر، خیابان زندیه دستبرد بزنند که با دستور علی وسیله ایردموسی؛ - بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، عملیات برای بازداشت سارقان قبل از وقوع سرقت آغاز شد.

حدود ساعت 10 صبح دیروز، کارآگاهان پلیس پایتخت با حضور در محلی که قرار بود سرقت انجام شود، پیش از وقوع سرقت موفق به بازداشت متهمان این پرونده شدند، در نهایت دو متهم این پرونده، بازداشت شده و یکی از آنها نیز حین فرار با شلیک پلیس زمین گیر شد همچنین کارآگاهان موفق به کشف یک قمه، یک شوکر، ده عدد دستبند پلاستیکی، دو عدد نقاب و یک قبضه سلاح قلابی و حدود 120 هزار دلار جعلی از خودروی متهمان شدند.

دو متهم این پرونده پیش از ظهر امروز به دادسرا منتقل و توسط بازپرس پرونده بازجویی شدند.

شاهین یکی از متهمان این پرونده 31 سال سن دارد و بادیگارد است، در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: من در شرکتهای مختلف نیروی حفاظت فیزیکی بودم و در شرکتهای متعددی کار کردم تا اینکه حدود دو ماه قبل به واسطه یکی از دوستانم با شرکتی آشنا شدم که نیاز به بادیگارد داشت، مدیر شرکت به دلیل ورزشکار و ورزیده بودنم از من خواست که بادیگارد تاجر جوانی به نام کامبیز شوم و چون درآمد با بادیگارد شدن کامبیز دوبرابر می شدم از کارم استعفا دادم و بادیگارد کامبیز شدم.

وی افزود: حدود دو ماه به همراه سه نفر دیگر بادیگارد کامبیز بودم، کامبیز خودش را مرد پولداری جلوه می داد و همیشه با او به نمایشگاه های اتومبیل گران قیمت یا بنگاه های خرید ملک در شمال پایتخت می رفتیم، کامبیز زمانیکه برای معامله ملک یا خودرو در نمایشگاه یا بنگاه حاضر می شد مدعی بود که پول زیادی دارد و در قرارهایش، همیشه دو چمدان پر از دلار حمل می کردیم، کامبیز به فروشندگان ملک یا خودرو چمدان پر از دلار نشان می داد و می گفت برای معامله مجدداً به آنها مراجعه می کند حتی قرار گذاشت تا ملک یک جراح معروف بینی که حدود 13 میلیارد تومان ارزش داشت را معامله کند.

شاهین در ادامه اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: کامبیز یکی از چمدانهایی را که پر از دلار بود به امانت به من سپرد و گفت چمدان دست من باشد، داخل این چمدان حدود 120 هزار دلاری بود که بعداً متوجه شدم تقلبی است؛ مدتی بعد از اینکه بادیگارد کامبیز بودم و حتی با او به سفر کاری رفتم، او از من و سایر بادیگاردها خواست که با وی تسویه حساب کنیم و گفت دیگر نیازی به بادیگارد ندارد اما هیچ حقوقی بابت کاری که انجام دادیم به ما نداد و ارتباطش با ما قطع شد.

وی ادامه داد: مدتی بعد از طریق یکی از دوستانم به نام نادر که او هم از کامبیز طلب داشت متوجه شدم کامبیز به یک طلافروشی در خیابان زندیه رفت وآمد دارد و قرار شد با او و دو برادر به نام سامان و ساسان به محله مورد نظر رفته و طلبمان را زنده کنیم به همین دلیل دو روز قبل، دو عدد پلاک جعلی تهیه کرده و روی پلاک پرایدهایی قرار دادیم که با آن به محل رفتیم.

شاهین درباره جزییات سرقت نافرجام از طلافروشی به بازپرس گفت: قبل از حادثه نادر می گفت چه ما بخواهیم چه نخواهیم از طلافروشی که کامبیز به آن وارد می شود، سرقت می کند و می گفت به همین دلیل باید یک دختر نیز برای اطمینان همراه ما باشد اما زمانیکه به خانه آن دختر رفتیم او نبود به همین دلیل همراه با نادر، سامان و ساسان راهی محل شدیم اما قبل از سرقت بازداشت شدیم.

سامان متهم دیگر این پرونده که 20 سال سن دارد، در اظهاراتش به بازپرس گفت: من به همراه برادرم با شاهین همراه شدیم و نادر را نمی شناختیم، نادر قبل از سرقت یک اسلحه را که با چسب به کمرش چسبانده بود به من نشان داد و گفت می خواهد به طلافروشی دستبرد بزند همچنین قرار بود من بیرون از طلافروشی ایستاده و حمید و نادر به داخل طلافروشی بروند که قبل از هر اقدامی بازداشت شدیم و نادر نیز فرار کرد.

متهمان این پرونده با دستور علی وسیله ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته اند.

کلید واژه ها: بادیگارد - بازداشت - دلار - پایتخت - نمایشگاه - خودرو - پلیس - دادسرا - سرقت - شاهین - همیشه - گران قیمت - موفق - سارق - ورزشکار - میلیارد - اتومبیل - خیابان - استعفا - دستبند - تقلبی - درآمد - همراه - امروز - معروف - جوانی - مدیر - ساعت - آشنا - نشان

آخرین اخبار سرویس:

فیلم | مصاحبه با راننده اتوبوس مرگ دراویش

خانواده های جان باختگان و ساکنان بومی از رفتن به منطقه سقوط خودداری کنند

پیدا شدن قایق ماهیگیران جویباری و سرنوشت نامعلوم صیادان

دمای هوا کاهش پیدا کرد خانواده های جان باختگان و ساکنان بومی از رفتن به منطقه سقوط خودداری کنند

آخرین خبرها از پرواز مرگ؛ 30 پیکر پیدا شد

جست وجو برای پیدا شدن صیادان همچنان ادامه دارد پیدا شدن قایق ماهیگیران جویباری و سرنوشت نامعلوم صیادان

هواپیما های گمشده ای که روزها، ماه ها و سال ها بعد پیدا شدند

کوهنورد اعزامی:شناسایی پیکر جانباختگان سقوط هواپیما بسیار مشکل است

انتقال اجساد کشف شده حادثه سقوط هواپیما به کمپ کوهنوردان

سلیمی: انتقال اجساد به شرایط جوی بستگی دارد

توضیحات یکی از دراویش درباره اغتشاشات پاسداران: آغازکننده ماجرا نه نیروی انتظامی و نه دراویش بودند

رییس هلال احمر: به اجساد رسیدیم / یک کوهنورد: هواپیما متلاشی شده و هنوز جسدی پیدا نکرده ایم

مادر زهرا رهنورد درگذشت

ماجرای زمین خوردن سفیر هند در برف تهران و اقدام عجیب راننده تاکسی

استقرار نیروهای اورژانس تا پایان عملیات انتقال اجساد در محل حادثه

کوهنورد اعزامی: شناسایی اجساد سقوط هواپیما بسیار مشکل است

تیم های امدادی امشب در نزدیکی لاشه هواپیما می مانند/ نیروها در حال جمع آوری اجساد هستند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد آغاز عملیات انتقال پیکر جانباختگان هواپیمای آسمان از فردا

هشدار پلیس فتا به دارندگان گوش های آیفون

پیکر 30 جان باخته حادثه هواپیما مشاهده شد/ سلیمی: انتقال اجساد به شرایط جوی بستگی دارد

یک تیم عملیاتی به محل لاشه هواپیما رسید/ امکان شناسایی پیکر 15 مسافر

کیف قاپ در دام پلیس

پیدا شدن قایق صیادان مفقود شده دریای خزر

کوهنورد اعزامی: شناسایی اجساد سقوط هواپیما بسیار مشکل است

رییس امداد و نجات هلال احمر: تلاش داریم پیکرهای مسافران هواپیمای تهران - یاسوج را منتقل کنیم

امدادگران هلال احمر به تعدادی از اجساد جان باختگان هواپیمای تهران - یاسوج دست یافتند

پیکرهای سرنشینان "هواپیمای مسافربری" پیدا شد/پیکر 15 تن از جانباختگان قابل شناسایی است

حمله قلبی پدر یکی از قربانیان هواپیمای آسمان

به گفته یک شاهد عینی پیکرهای 30 تن از سرنشینان هواپیمای مسافربری قابل مشاهده است

پیکر 30 جان باخته حادثه هواپیما مشاهده شد

58 هزار عدد انواع داروی قاچاق در پارس آباد کشف شد

زمین لرزه شیراز را لرزاند

دستگیری کیف قاپ حرفه ای در شیراز + فیلم

نیروهای هلال احمر به تعدادی از اجساد جان باختگان هواپیمای تهران - یاسوج دست یافتند