مطالب مرتبط:
بادیگاردی که سارق طلا فروشی یافت آباد شد +عکس
لحظه بازداشت باند سارقان مسلح طلافروشی در یافت آباد +فیلم
ارتباط امانت 120 هزار دلاری یک بادیگارد با سرقت طلافروشی یافت آباد
سارق مسلح طلافروشی: بازیکن استقلال و پرسپولیس بودم!
5 + 1
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 02:022018-01-23حوادث

ماجرای بادیگاردی که سارق طلافروشی یافت آباد شد +عکس

چند روز قبل کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت متوجه شدند که چند نفر قصد دارند به یک طلافروشی در یافت آباد، میدان الغدیر، خیابان زندیه دستبرد بزنند که با دستور علی وسیله ایردموسی؛ - بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، عملیات برای بازداشت سارقان قبل از وقوع سرقت آغاز شد.

حدود ساعت 10 صبح دیروز، کارآگاهان پلیس پایتخت با حضور در محلی که قرار بود سرقت انجام شود، پیش از وقوع سرقت موفق به بازداشت متهمان این پرونده شدند، در نهایت دو متهم این پرونده، بازداشت شده و یکی از آنها نیز حین فرار با شلیک پلیس زمین گیر شد همچنین کارآگاهان موفق به کشف یک قمه، یک شوکر، ده عدد دستبند پلاستیکی، دو عدد نقاب و یک قبضه سلاح قلابی و حدود 120 هزار دلار جعلی از خودروی متهمان شدند.

دو متهم این پرونده پیش از ظهر امروز به دادسرا منتقل و توسط بازپرس پرونده بازجویی شدند.

شاهین یکی از متهمان این پرونده 31 سال سن دارد و بادیگارد است، در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: من در شرکتهای مختلف نیروی حفاظت فیزیکی بودم و در شرکتهای متعددی کار کردم تا اینکه حدود دو ماه قبل به واسطه یکی از دوستانم با شرکتی آشنا شدم که نیاز به بادیگارد داشت، مدیر شرکت به دلیل ورزشکار و ورزیده بودنم از من خواست که بادیگارد تاجر جوانی به نام کامبیز شوم و چون درآمد با بادیگارد شدن کامبیز دوبرابر می شدم از کارم استعفا دادم و بادیگارد کامبیز شدم.

وی افزود: حدود دو ماه به همراه سه نفر دیگر بادیگارد کامبیز بودم، کامبیز خودش را مرد پولداری جلوه می داد و همیشه با او به نمایشگاه های اتومبیل گران قیمت یا بنگاه های خرید ملک در شمال پایتخت می رفتیم، کامبیز زمانیکه برای معامله ملک یا خودرو در نمایشگاه یا بنگاه حاضر می شد مدعی بود که پول زیادی دارد و در قرارهایش، همیشه دو چمدان پر از دلار حمل می کردیم، کامبیز به فروشندگان ملک یا خودرو چمدان پر از دلار نشان می داد و می گفت برای معامله مجدداً به آنها مراجعه می کند حتی قرار گذاشت تا ملک یک جراح معروف بینی که حدود 13 میلیارد تومان ارزش داشت را معامله کند.

شاهین در ادامه اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: کامبیز یکی از چمدانهایی را که پر از دلار بود به امانت به من سپرد و گفت چمدان دست من باشد، داخل این چمدان حدود 120 هزار دلاری بود که بعداً متوجه شدم تقلبی است؛ مدتی بعد از اینکه بادیگارد کامبیز بودم و حتی با او به سفر کاری رفتم، او از من و سایر بادیگاردها خواست که با وی تسویه حساب کنیم و گفت دیگر نیازی به بادیگارد ندارد اما هیچ حقوقی بابت کاری که انجام دادیم به ما نداد و ارتباطش با ما قطع شد.

وی ادامه داد: مدتی بعد از طریق یکی از دوستانم به نام نادر که او هم از کامبیز طلب داشت متوجه شدم کامبیز به یک طلافروشی در خیابان زندیه رفت وآمد دارد و قرار شد با او و دو برادر به نام سامان و ساسان به محله مورد نظر رفته و طلبمان را زنده کنیم به همین دلیل دو روز قبل، دو عدد پلاک جعلی تهیه کرده و روی پلاک پرایدهایی قرار دادیم که با آن به محل رفتیم.

شاهین درباره جزییات سرقت نافرجام از طلافروشی به بازپرس گفت: قبل از حادثه نادر می گفت چه ما بخواهیم چه نخواهیم از طلافروشی که کامبیز به آن وارد می شود، سرقت می کند و می گفت به همین دلیل باید یک دختر نیز برای اطمینان همراه ما باشد اما زمانیکه به خانه آن دختر رفتیم او نبود به همین دلیل همراه با نادر، سامان و ساسان راهی محل شدیم اما قبل از سرقت بازداشت شدیم.

سامان متهم دیگر این پرونده که 20 سال سن دارد، در اظهاراتش به بازپرس گفت: من به همراه برادرم با شاهین همراه شدیم و نادر را نمی شناختیم، نادر قبل از سرقت یک اسلحه را که با چسب به کمرش چسبانده بود به من نشان داد و گفت می خواهد به طلافروشی دستبرد بزند همچنین قرار بود من بیرون از طلافروشی ایستاده و حمید و نادر به داخل طلافروشی بروند که قبل از هر اقدامی بازداشت شدیم و نادر نیز فرار کرد.

متهمان این پرونده با دستور علی وسیله ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته اند.

کلید واژه ها: بادیگارد - بازداشت - دلار - پایتخت - نمایشگاه - خودرو - پلیس - دادسرا - سرقت - شاهین - همیشه - گران قیمت - موفق - سارق - ورزشکار - میلیارد - اتومبیل - خیابان - استعفا - دستبند - تقلبی - درآمد - همراه - امروز - معروف - جوانی - مدیر - ساعت - آشنا - نشان

آخرین اخبار سرویس:

حمید صفت آزاد می شود

7کشته و یک گمشده در پی سیل و آبگرفتگی در کشور

پدربزرگ جان خود را برای نوه 11 ساله اش در دامغان از دست داد

اخاذی با جعل عنوان "سرهنگ پلیس موادمخدر"(+عکس)

کشف 114 کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

سواد رسانه ای مهارتی حیاتی در مقابله با جنگ نرم است

غرق شدن مرد جوان در سیل

کشف 3 میلیاردی طلای قاچاق در “سروآباد”

28 فقره سرقت در پرونده سارق دستگیر شده در دورود

کلانتری و پاسگاه ها خط مقدم و سرانگشتان نیروی انتظامی هستند

توقیف 2 محموله اسباب بازی قاچاق در اراک

مرگ یک زندانی در بیرجند با «شوکر برقی» کذب است / علت فوت این فرد «سکته حاد قلبی» بود

قاتل ندا محاکمه شد

سمند پلیس در آتش سوخت

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ممسنی

120 کیلوگرم تریاک در همدان کشف شد

شناسایی 34 پیکر سانحه سقوط هواپیما در دنا تا امروز/ پایان خرداد؛ اتمام عملیات

آتش نشانی بجنورد فاقد تانکر آبرسانی است

فارس از آخرین آمارها و تلاش تیم های شناسایی خبرمی دهد شناسایی 34 پیکر سانحه سقوط هواپیما در دنا تا امروز/ پایان خرداد؛ اتمام عملیات

کشف روغن موتور قلابی در تایباد

تنها مازراتی شاسی بلند ایران /عکس

پیدا شدن 10 پیکر و 50 بافت انسانی جانباختگان پرواز"تهران- یاسوج"

قرص های روانگردان 5 دانش آموز مشهدی را روانه بیمارستان کرد

کشف انبار بزرگ کالای قاچاق 8 میلیاردی در اسلامشهر

فال روزانه یکشنبه 6 خرداد ماه 97

عکس: این کلاهبردار فراری را شناسایی کنید

مرد شکاک همسرش را با ضربات سهمگین قفل کتابی به قتل رساند

پلیس به دنبال «ظریف» قلابی

4 استان در صدر وقوعات جرایم جعل و کلاهبرداری

قتل عاطفه 9 ساله برای دزدیدن کلیه هایش!

ساماندهی محلات بافت تاریخی یزد

بالگردهای هوانیروز و هلال احمر هیچ گونه پروازی در ارتفاعات دنا ندارند/ انجام 20 سُرتی پرواز تا کنون/ جایی که نفرات نتوانند پیاده حرکت کنند، از توان بالگردی استفاده می شود

سرقت دلار در پوشش مأمور

مسابقه ی مرگ در فلوریدا مادر و نوزادش را به کشتن داد! +تصاویر

مرد شکاک همسرش را با ضربات سهمگین قفل کتابی به قتل رساند

پلیس به دنبال «ظریف» قلابی + عکس

لزوم جایگزینی هزاران اتوبوس جدید در تهران

شکنجه و تجاوز به پسر 7ساله در ساختمان نیمه کاره توسط سه نوجوان افغان!

سرهنگ قلابی با 13 فقره سابقه محکومیت دستگیر شد

دستبند پلیس بر دستان سرهنگ قلابی+عکس

پلیس به دنبال «ظریف» قلابی + عکس

تخصیص اعتبار برای تازه سازی و استحکام سقف کاخ سرهنگ آباد زواره

عامل آتش سوزی در میانکاله انسانی بوده/حریق در 11.5 هکتار از پناهگاه حیات وحش میانکاله