مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 20:512018-01-23بين الملل

کشته شدن 6 تروریست در شمال سیناء


منابع امنیتی مصر از کشته شدن 6 تروریست در شهر العریش واقع در شمال سیناء خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل " به نقل از الجزیره، نیروهای امنیتی مصر امروز 6 نفر از عناصر تروریستی را در شهر العریش واقع در شمال سیناء از پای درآوردند.

وزارت کشور مصر در بیانیه‎ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی مصر تحرکات گروهی از عناصر تروریستی را که در اجرای مستقیم چندین عملیات خصمانه شهر العریش نقش داشتند، رصد کردند.

در ادامه بیانیه آمده است که نیروهای مصری پس از شناسایی پایگاه تروریست ها در العریش، اقدام به تیراندازی به سمت عناصر تروریستی کردند که در پی آن 6 تروریست کشته شدند.

مصر از زمان برکناری محمد مُرسی اولین رییس جمهور منتخب این کشور در کودتای نظامی تحت فرمان عبدالفتاح السیسی رییس جمهور فعلی در جولای 2013 (تابستان 1392) صحنه ناآرامی و خشونت بوده است.

همچنین در پی برکناری مرسی، گروه انصار بیت المقدس از گروه های شبه نظامی مستقر در شبه جزیره سینا، با گروه تروریستی داعش اعلام بیعت کرد و نام خود را به گروه ولایت سینا تغییر داد.

این گروه تروریستی در سال های اخیر بارها نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را در سراسر مصر به ویژه در استان سینای شمالی هدف قرار داده و تاکنون صدها تن را کشته و زخمی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 6 تروریست در شمال سیناء

کشته شدن 6 تروریست در شمال سیناء