مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 18:402018-01-23سياسي

جزییات گزارش ارائه شده به رییس جمهور از حوادث اخیر


59 درصد افراد بررسی شده از شرکت کنندگان در تجمعات دارای تحصیلات زیر دیپلم و دیپلم، 26 درصد نامعلوم، 14 درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و یک درصد با مدارک بالاتر بودند.

- همچنین 84 درصد افراد زیر 35 سال سن داشته و فاقد سابقه امنیتی بودند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور رویکرد، ابعاد و جهات اصلی گزارش وزارت کشور از حوادث اخیر کشور را که تقدیم رییس جمهور شده است به طور اجمالی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، حسین ذوالفقاری؛ دبیر شورای امنیت کشور در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به بررسی های همه جانبه دستگاه های مختلف عضو جامعه امنیتی انتظامی کشور، گفت: گزارش وزارت کشور مبتنی بر داده های گردآوری شده تخصصی و اطلاعات معتبر است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور تأکید کرد: این گزارش فارغ از برداشتهای شخصی، علائق جریانهای سیاسی است و اصولاً در توصیف و تبیین حوادثی از این دست، دخالت اینگونه جهت گیری ها منجر به اشتباه محاسباتی و در نهایت نتیجه مثبتی برای کشور ندارد.

معاون وزیر کشور ضمن تشریح اجمالی روند و زمینه های شکل گیری حوادث اخیر در کشور و بر شمردن مقاطع مختلف حوادث یادشده و عوامل سهیم در ظهور و بروز هر یک از این مقاطع به عنوان فرازهایی از این گزارش، نکات مهمی را درخصوص گزارشی که در همین زمینه از سوی وزارت کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گزارش ارائه شده به رییس جمهور از حوادث اخیر

جزییات گزارش ارائه شده به رییس جمهور از حوادث اخیر