مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 17:352018-01-23سياسي

ایجاد 5000 شغل در حوزه تاکسیرانی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد


سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری از امضای تفاهم نامه ای به منظور ایجاد 5000 شغل در حوزه تاکسیرانی با کمیته امداد خبر داد.

- تفاهم نامه ای مابین اتحادیه تاکسیرانی شهری و کمیته امداد امام خمینی فردا امضا می شود؛ ایجاد 5000 شغل در حوزه تاکسیرانی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری از امضای تفاهم نامه ای به منظور ایجاد 5000 شغل در حوزه تاکسیرانی با کمیته امداد خبر داد.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، اظهار کرد: اشتغال دغدغه جدی کشور است و هر دستگاهی به نوبه خودش وظیفه دارد در صورت وجود ظرفیت در این حوزه آن را به کار ببندد تا بتواند سهمی از جبران بیکاری در کشور داشته باشد.

به همین دلیل سامانه تاکسیرانی شهری کشور به عنوان شغلی مطمئن که افراد می توانند در آن فعال شوند، این ظرفیت را دارد که سهمی از حوزه اشتغال را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه با کمیته امداد امام خمینی در این راستا صحبت هایی کردیم، گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد تمکن مالی ندارند به همین سبب قصد داریم ضمن ایجاد اشتغال برای این افراد، کمک کنیم تا این افراد بتوانند معاش خود و حداقل های زندگی خود را تامین کنند و از پوشش کمیته امداد خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5000 شغل در حوزه تاکسیرانی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد

ایجاد 5000 شغل در حوزه تاکسیرانی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد