مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 17:162018-01-23سياسي

پیگیری پروژه پژوهشی مباحث فقهی آیت الله بهجت


رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: پروژه مباحث فقهی آیت الله بهجت در 30 جلد شروع شده و تهیه آن با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت های مرکز احیای آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهار کرد: در این مرکز پیگیری می شود که شخصیت های بزرگی که نقش محوری در دفاع از اندیشه شیعه در زمینه اخلاق، تاریخ اسلام و ادبیات داشتند احیا شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون موسوعه شهید اول و شهید ثانی، علامه شرف الدین و انوار الفقاهه منتشر شده است.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه تألیف موسوعه کاشف الغطا علامه محمدحسین کاشف الغطاء در سه بخش برنامه ریزی شده است گفت: جلد نخست در مورد زندگی ایشان تألیف شده و جلد دوم مدخلی به قلم وی است و 12 مجلد دیگر مباحث کلامی و جلد پایانی مربوط به فهرست ها است.

وی خاطرنشان کرد: بخش فقهی موسوعه کاشف الغطا علامه محمدحسین کاشف الغطاء با فهرست 21 جلد را شامل می شود که 11 جلد آن صفحه آرایی شده و اوایل سال آینده منتشر می شود.

لک زایی عنوان کرد: بخش سوم آثار ادبی، سیاسی، اجتماعی و تاریخی در 16 جلد است که اواخر سال آینده یا اوایل سال 98 منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پروژه پژوهشی مباحث فقهی آیت الله بهجت

پیگیری پروژه پژوهشی مباحث فقهی آیت الله بهجت