مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 16:562018-01-23سياسي

بلندمرتبه سازی در اطراف حرم رضوی هیچ گاه قابل قبول نیست


بلندمرتبه سازی در اطراف حرم امام رضا(ع) هیچ گاه قابل قبول نیست و ساخت و سازهایی که شامل این بلندمرتبه سازی هستند باید در این محدوده متوقف شوند.

- تولیت آستان قدس رضوی در جریان بازدید از بافت پیرامونی حرم مطهر:بلندمرتبه سازی در اطراف حرم رضوی هیچ گاه قابل قبول نیست تولیت آستان قدس رضوی گفت: بلندمرتبه سازی در اطراف حرم امام رضا(ع) هیچ گاه قابل قبول نیست و ساخت و سازهایی که شامل این بلندمرتبه سازی هستند باید در این محدوده متوقف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اقدام مدیریت شهری در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی با تقدیر و تشکر از فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در این زمینه اظهار کرد: بستر همکاری لازم بین مجموعه های مختلف و دستگاه های ذیربط وجود دارد و مجموعه هایی همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد که در خط مقدم هستند، می توانند اتفاقات مبارکی را در این حوزه رقم بزنند.

وی با اشاره به جایگاه شهر مشهد و زائرپذیری بالای این کلانشهر مذهبی تصریح کرد: این شهر جمعیتی متغیر بین 27 تا 30 میلیون زائر را در سال پذیرایی می کند و به همین واسطه باید برای رفاه حال زائران و همچنین اقامت و امر حمل و نقل آنها تمهیدات لازم و کافی اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندمرتبه سازی در اطراف حرم رضوی هیچ گاه قابل قبول نیست

بلندمرتبه سازی در اطراف حرم رضوی هیچ گاه قابل قبول نیست