مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 16:362018-01-23اقتصادي

تغییر در روند افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 97 مغایر با قوانین است


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تغییر روند افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده مغایر با قوانین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد حسینی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 برای افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، اظهار کرد: طبق قانون برنامه ششم توسعه و قانون مدیریت خدمات کشوری، دولت مکلف است به میزان تورم نسبت به افزایش حقوق کارکنان در سال آتی اقدام کند.

وی ادامه داد: بنابراین مصوبه پلکانی کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق کارکنان با دریافتی زیر 5 میلیون تومان مغایر دو قانون مذکور است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به دلایل طرح پیشنهاد و تصویب آن در کمیسیون تلفیق بودجه بیان کرد: بنده عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 نیستم اما از آنجایی که در روز تصویب این بند در نشست کمیسیون حضور داشتم به خوبی می دانم که پیشنهاد با این نگاه ارائه شد که دولت اعتباری برای افزایش حقوق همه کارکنان تا 10 درصد را که 5 درصد مستقیم و 5 درصد به صورت افزایش بهره وری است را پیش بینی کرده است.

حسینی گفت: از سوی دیگر بیان شد که افزایش 10 درصدی حقوق کارکنانی که رقمی بیشتر از 5 میلیون می گیرند رقم بزرگتری به نسبت افزایش 10 درصدی حقوق های زیر 5 میلیون تومان می شود، به این جهت پیشنهاد داده شد که افرادی که حقوق آنها با حکم کارگزینی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در روند افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 97 مغایر با قوانین است

تغییر در روند افزایش حقوق کارکنان دولت در سال 97 مغایر با قوانین است