مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 16:352018-01-23حوادث

در 4 ساعت دو آتش سوزی در شهر کرمان


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع دو حریق در شهر کرمان در عرض 4 ساعت خبر داد.

- علی عسکری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر گفت: طی تماس تلفنی درساعت 1و 39 دقیقه سوم بهمن ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات(125) این سازمان مبنی بر حریق یک منزل مسکونی واقع در شهرک سعیدی مطلع شدیم.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم اطفاء حریق این سازمان از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد، عنوان کرد: آتشنشانان سریعا وارد عمل شده و حریق به وجود آمده را خاموش کردند و از پیشروی و سرایت آتش به جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان همچنین از اطفاء حریق یک دستگاه خودرو پراید توسط آتش نشانان خبر داد و بیان کرد: در ساعت 5و56 دقیقه بامداد امروز سوم بهمن ماه دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد و با توجه به این که خودرو در داخل حیاط منزل دچار حریق شده بود که موجب آتش گرفتن مقداری اثاثه در حیاط و 3 عدد سیلندر گاز شده بود آتشنشانان بدون فوت وقت آتش را خاموش و از انفجار احتمالی سیلندرهای گاز جلوگیری به عمل آوردند.

وی یادآور شد: خوشبختانه هیچکدام از این حوادث خسارت جانی نداشته است و علت آنها از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 4 ساعت دو آتش سوزی در شهر کرمان

در 4 ساعت دو آتش سوزی در شهر کرمان