مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 16:262018-01-23اقتصادي

تکمیل واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله کرمانشاه به سال 98 کشیده می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تکمیل واحدهای مسکونی زلزله کرمانشاه به سال 98 کشیده خواهد شد، گفت: برخی از سازمان ها همکاری خوبی برای سرعت بازسازی واحدهای مسکونی ندارند اما به هر حال سقف واحدهای مسکونی روستایی تا 6 ماه اول سال آینده زده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا تابش در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن و دانشگاه تهران در خصوص بازسازی واحدهای مسکونی زلزله کرمانشاه، گفت: بر اساس آمار اخذ شده آمار تعداد خانه های تخریب شده مشخص است بنابراین به ساکنان این واحدهای مسکونی کانکس تحویل داده شده که توسط سپاه ساخته و در روستاها نصب شده است.

  وی ادامه داد: ساخت کانکس در شهرها نیز با قراردادی که با ارتش بسته شده است ساخته و نصب شد بنابراین حدود 10 تا 12 هزار کانکس توسط سپاه و ارتش و حدود 3 هزار کانکس توسط مردم و برخی سازمان ها ساخته و نصب شده است.

تابش تأکید کرد: پس اگر افرادی برای تحویل این کانکس ها از آمار جا مانده باشند بررسی کرده و به آنها کانکس تحویل خواهیم داد بنابراین جای نگرانی در این خصوص نیست.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: تا 6 ماه اول سال آینده سقف کل واحدهای مسکونی روستایی خسارت دیده در زلزله کرمانشاه زده خواهد شد اما در شهرها به دلیل برخی مشکلات و عدم هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله کرمانشاه به سال 98 کشیده می شود

تکمیل واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله کرمانشاه به سال 98 کشیده می شود