مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 14:452018-01-23سياسي

نام گذاری خیابان های مشهد در انتظار تغییرات محسوس


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به رویکرد جدید شورا در نام گذاری خیابان ها، میادین و مکان هاش شهر مشهد از ایجاد تغییرات محسوس در این زمینه خبر داد.

- احسان اصولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به رویکرد شورای پنجم در نام گذاری معابر، میادین و خیابان ها در شهر مشهد، اظهار کرد: موضوع نام گذاری ها باید ناظر به تقویت هویت شهر مشهد و احساس تعلق بیش تر به مفاخر، مشاهیر و چهره های اثرگذار و افتخارآفرین در تاریخ، چه در سطح ملی و بین المللی و چه در سطح منطقه ای و شهر مشهد باشد و باید یک توزیع و توازن اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: بر این اساس، قرار است در این حوزه اصلاحاتی در آیین نامه کمیته نام گذاری داشته باشیم و بر مبنای آن نام گذاری ها را در چند سطح تعریف کنیم.

یعنی معابر، خیابان ها و میادین و مکان هایی که امکان نام گذاری وجود دارد را سطح بندی کنیم و شخصیت ها، مفاخر، شهدا و ایثارگرانی که وجود دارد را احصا کنیم و یک توازنی در این موضوع داشته باشیم.

اصولی تصریح کرد: برای نمونه ما نام بسیاری از سرداران و شهدای دفاع مقدس را در هیچ جای شهر نمی بینیم و در عین حال، شهدای بزرگواری وجود دارند که نام آن ها در چندین نقطه شهر و در بسیاری از نام گذاری ها تکرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری خیابان های مشهد در انتظار تغییرات محسوس

نام گذاری خیابان های مشهد در انتظار تغییرات محسوس