مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 13:462018-01-23پزشكي

تنها 25 درصد سلامتی افراد جامعه مربوط به وزارت بهداشت است


قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تنها 25 درصد سلامتی افراد جامعه مربوط به وزارت بهداشت است و 75 درصد باقی مانده مربوط به خود افراد جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، علی اکبر شمسیان پیش از ظهر امروز در همایش استانی مهر تندرستی در آرامگاه امامزاده یاسر ناصر(ع) اظهار کرد: حدود 22 هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و حدود 200 نفر در شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه و شاندیز شاغل هستند، تمام این بزرگواران اعم از پرستاران، پزشکان و سایر کارکنان هدف خود را سلامتی مردم می دانند.

وی ادامه داد: 25 درصد سلامتی افراد جامعه مربوط به وزارت بهداشت بوده و 75 درصد باقی مانده مربوط به خود افراد جامعه می شود، این 25 درصد را آحاد مردم الگوی خود قرار می دهند و برنامه و طرح های وزارت بهداشت در واقع الگوی مردم و افراد جامعه قرار می گیرد.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: شهرستان طرقبه شاندیز حدود 74 هزار نفر جمعیت دارد که با این وجود سالانه حدود 50 میلیون مسافر، زائر و مجاور به این شهرستان عزیمت می کنند.

شمسیان اضافه کرد: طرقبه 4 پایگاه اورژانس دارد که با این وجود به علت ورود و خروج حجم عظیمی از افراد، نیازمند 4 پایگاه دیگر اورژانس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 25 درصد سلامتی افراد جامعه مربوط به وزارت بهداشت است

تنها 25 درصد سلامتی افراد جامعه مربوط به وزارت بهداشت است