مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 13:102018-01-23بين الملل

مدل محجبه از تبلیغات شرکت فرانسوی کنار گذاشته شد


یک زن مدل با حجاب انگلیسی به نام "آمنه خان" که از سوی شرکت "اورئال" فرانسه برای تبلیغات در انگلیس انتخاب شده بود در پی اختلاف پیدا کردن با این شرکت بر سر متهم شدن به اظهار نظر علیه رژیم صهیونیستی در چند توییت قدیمی، - یک زن مدل با حجاب انگلیسی به نام "آمنه خان" که از سوی شرکت "اورئال" فرانسه برای تبلیغات در انگلیس انتخاب شده بود در پی اختلاف پیدا کردن با این شرکت بر سر متهم شدن به اظهار نظر علیه رژیم صهیونیستی در چند توییت قدیمی، از شرکت در این کمپین تبلیغاتی کناره گیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، چند روز پیش این شرکت بزرگ فرانسوی آمنه خان را انتخاب کرد تا به عنوان اولین مدل با حجاب برای شامپوهای این شرکت لوازم آرایشی-بهداشتی کار کند.

آمنه خان این توییتهایش را که در سال 2014 انتشار یافتند، حذف کرده است.

او روز دوشنبه در توییتر نوشت: من شدیدا از بابت این توییتها که در سال 2014 منتشر کردم متاسف هستم و صادقانه از بابت ناراحتی که این توییتها ممکن است به وجود آورده باشند عذرخواهی می کنم.

او ادامه داد: من از بابت این تاسف عمیق تصمیم گرفتم که از این کمپین تبلیغات کنار بروم چون که بحثهای کنونی موجب منحرف شدن از احساس مثبت و فراگیری است که قرار است به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل محجبه از تبلیغات شرکت فرانسوی کنار گذاشته شد

مدل محجبه از تبلیغات شرکت فرانسوی کنار گذاشته شد