مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 12:552018-01-23دانش

تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و مدرن از امتیازات ویژه دانشگاه آزاد است


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انبوه امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و مدرن از ویژگی های بارز و برجسته این دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بیژن رنجبر در اولین جلسه کمیته راهبری اجرای تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان ملی استاندارد ایران که به منظور بررسی راهکارهای اجرایی تفاهم نامه و نحوه تدوین برنامه عملیاتی در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، به گستردگی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و حتی در شهرهای مرزی اشاره کرد و افزود: یکی از نقاط قوت این دانشگاه پراکندگی و گستردگی واحدهای دانشگاهی در اقصی نقاط کشور است.

وی، انبوه امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و مدرن را از ویژگی های بارز و برجسته دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و افزود: درصدد هستیم با بهره گیری از این پتاسیل همکاری های بسیار مؤثر و مناسبی را با سازمان ملی استاندارد ایران داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مجموع واحدهای دانشگاهی خود دارای 300 دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است، خاطرنشان کرد: این باشگاه نخبگان دانشگاهی و غیردانشگاهی را در سراسر کشور شناسایی و جذب می کند و ضمن ارائه تسهیلات به آنان از خدماتشان بهره مند خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و مدرن از امتیازات ویژه دانشگاه آزاد است

تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و مدرن از امتیازات ویژه دانشگاه آزاد است