مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 12:512018-01-23فرهنگي

درگفت وگو با فارس عنوان شد رشد فروش سینماها در دی ماه/ نگرانی از اکران بهمن و اسفند


سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت: شاهد رشد قابل توجهی در اکران دی ماه بودیم اما باید برای اکران بهمن و اسفندماه برنامه ای داشته باشیم.

- علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس" درباره فروش فیلم ها و اقبال مخاطب در دی ماه گفت: فیلم های سینمایی در دی ماه با رونق خوبی مواجه شد با این که ما شاهد اغتشاشات در دی ماه بودیم اما همچنان مخاطبان از فیلم ها استقبال کردند.

در سال 95 در دی ماه فروش فیلم ها به رقم 11 میلیارد و 500 میلیون تومان رسید و 1 میلیون و 730 هزار تماشاچی از آثار دیدن کردند.

این درحالی است که در دی ماه سال 96 به فروش 15 میلیارد و 700 میلیون تومان بود و 2 میلیون و 20 هزار نفر مخاطب به سالن های سینما آمدند.

وی ادامه داد: در دی ماه امسال شاهد رشد خوبی بودیم و همانطور که پیش بینی شده بوده فروش خوب آینه بغل به اکران دی ماه کمک کرد و شاهد رشد در این ماه بودیم .

رییس کانون پخش کنندگان سینمای ایران درباره پیش بینی فروش فیلم ها در ماه های بهمن و اسفند گفت: به نظر می رسد شورای صنفی نمایش و وزارت ارشاد باید برنامه ای برای این دوماه داشته باشند زیرا با این روند شاهد برگزاری جشنواره فیلم فجر هستیم و اگر فیلم قابل توجهی اکران نشود ما رونق سال گذشته را در این دو ماه نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگفت وگو با فارس عنوان شد رشد فروش سینماها در دی ماه/ نگرانی از اکران بهمن و اسفند

درگفت وگو با فارس عنوان شد رشد فروش سینماها در دی ماه/ نگرانی از اکران بهمن و اسفند