مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 12:402018-01-23اجتماعي

سرما مدارس روسیه را تعطیل کرد (+عکس)


کاهش دمای هوا در بسیاری از مناطق روسیه موجب تعطیلی مدارس شده است.

کاهش دمای هوا در بسیاری از مناطق روسیه موجب تعطیلی مدارس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از راسیا 24، کاهش دمای هوا در سیبری، نووسیبرسک و اورال به بیش از 45 درجه زیر صفر رسید و باعث شد تا مدارس این منطقه تعطیل شوند و بیش از 400هزار نفر در سر کلاس های درس حاضر نشوند.

براساس قانون روسیه کاهش دما به زیر 50 درجه سانتی گراد باعث تعطیلی مدارس و ادارات دولتی می شود اما مقامات محلی این امکان را دارند که به دلیل شرایط سخت آب و هوایی مدارس را تعطیل کنند.

ولادی واستوگ در شرق دور روسیه نیز دمای هوای 40 درجه سانتی گراد را تجربه می کند ،رفت و آمد در بسیاری از خیابانهای این منطقه به سختی صورت می گیرد .

وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرده ،رانندگان در حد امکان از خودروهای شخصی استفاده نکنند و در صورت نیاز ماشین خود را بدون خاموش کردن موتور پارک کنند تا دچاریخ زندگی نشود.

در مسکو پایتخت روسیه نیز دمای هوا به منفی 15 درجه سانتی گراد رسیده است و پیش بینی شده کاهش دمای هوا تا پایان هفته همچنان ادامه داشته باشد.

پزشکان روسیه ضمن توصیه به شهروندان این کشور برای استفاده از لباس های گرم ،هشدار داده اند تا از نوشابه های انرژی زا در طول روز استفاده نکنند زیرا باعث کاهش دمای بدن و یخ زدگی می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما مدارس روسیه را تعطیل کرد (+عکس)

سرما مدارس روسیه را تعطیل کرد (+عکس)