مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 12:262018-01-23سياسي

عروسک گردان فامیل دور: لقمه صدای همه مردم است


اگر در فضای مجازی لقمه را دیده باشید، حتما لقمانیان را هم دیده اید! عروسک گردان فامیل دور که این بار هنر او را با دابسمش های عروسکی می بینیم که شبیه خود اوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، تا وقتی که عروسک روی میز بود، پارچه ای بی جان به نظر می رسید، اما همین که آن را دستش گرفت، مثل این بود که جان را لابه لای همان پارچه ها تزریق کرد.

واقعیت این است که حتی اگر عروسک صدا نداشته باشد، حس زنده بودن را با حرکت های عروسک گردانش به خوبی منتقل می کند.

مثل زمانی که روبروی محمد لقمانیان نشسته بودیم و او لقمه را در دستش گرفته بود! حس زنده بودن لقمه کمتر از خود لقمانیان نبود که حتی جایی گفتیم می شود لقمه را کنار بگذارید، انگار به حرف های مان گوش می کند وقتی درباره خودش حرف می زنیم! که البته لقمه هم به این حرفمان بی توجه نبود و به نشانه تایید سرش را تکان داد! محمد لقمانیان متولد اول فروردین 63 است، عروسک گردان است و در کارنامه اش کاراکتر فامیل دور دوست داشتنی با حرکت های متفاوت را می توان دید.

البته او بعد از ورود بچه صدا پیشه او هم شد، صدای تیزی که به بله ، خیلی ممنون و پستونک ختم می شود و مطمئن باشید برای این صدا از سوتک (صفیر) استفاده نمی کند! بهانه مصاحبه مان با لقمانیان، فعالیت مجازی این روزهای او بود، ظهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک گردان فامیل دور: لقمه صدای همه مردم است

عروسک گردان فامیل دور: لقمه صدای همه مردم است