مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 11:252018-01-23بين الملل

مایک پنس: اگر برجام اصلاح نشود فورا از آن خارج می شویم


وی توافق هسته ای ایران را یک «فاجعه» خواند که در دولت باراک اوباما امضا شده و گفت که اگر اصلاحات لازم در این توافق انجام نشود ایالات متحده «بی درنگ» از آن خارج خواهد شد.

- وی توافق هسته ای ایران را یک فاجعه خواند که در دولت باراک اوباما امضا شده و گفت که اگر اصلاحات لازم در این توافق انجام نشود ایالات متحده بی درنگ از آن خارج خواهد شد.

مایک پنس، معاون رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در مقابل پارلمان اسراییل گفت که ایالات متحده اجازه نخواهد داد که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، وی توافق هسته ای ایران را یک فاجعه خواند که در دولت باراک اوباما امضا شده و گفت که اگر اصلاحات لازم در این توافق انجام نشود ایالات متحده بی درنگ از آن خارج خواهد شد.

پنس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه بیت المقدس پایتخت اسراییل است تاکید کرد که سفارت آمریکا در اسراییل حداکثر تا سال 2019 به طور کامل به بیت المقدس منتقل خواهد شد.

وی با بیان این که دوران جدیدی در گفتگوهای صلح خاورمیانه آغاز شده گفت که واشنگتن با توان قوا به رهبران فلسطینی فشار میاورد تا آنها را به پای میز مذاکره بکشاند.

دیدار معاون رییس جمهوری آمریکا از اسراییل در حالی انجام می شود که هیچیک از مقامات فلسطینی حاضر به دیدار با وی نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایک پنس: اگر برجام اصلاح نشود فورا از آن خارج می شویم

مایک پنس: اگر برجام اصلاح نشود فورا از آن خارج می شویم