مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 10:562018-01-23ورزشي

زمستان پایتخت با یک دیدار گرم/ سپاهان برابر آذرخش صف آرایی می کند


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: همه تیم ها در این شرایط اقتصادی که گریبان گیر فوتبال است، محترم اند و زحمت می کشند.

- سمیه شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در هفته پانزدهم لیگ برتر روز جمعه به مصاف تیم آذرخش در تهران خواهیم رفت؛ این تیم در دور رفت 4 بر یک از ما شکست خورد.

وی افزود: در نیم فصل دوم دو بازیکن آذرخش از این تیم جدا شدند و فکر نمی کنم که تغییرات دیگری داشته باشد؛ در کل تیم نوپایی است که از دسته یک به لیگ برتر آمده و قابل احترام است چون زحمت می کشد، در حقیقت همه تیم ها در این شرایط اقتصادی که گریبان گیر فوتبال است، محترم اند و زحمت می کشند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: شروع خوبی در نیم فصل دوم نداشتیم چون برابر ذوب آهن آن طور که باید ظاهر نشدیم و اصلاً از خودمان راضی نبودیم، اما در بازی با بوشهر بهتر شدیم و بچه ها آنچه را که می خواستیم در زمین پیاده کردند به طوری که توانستیم یک نتیجه خیلی خوب بگیریم؛ امید دارم این روند را ادامه دهیم و بازی به بازی بهتر شویم.

انتهای پیام/چ http://fna.

ir/a3si1f نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان پایتخت با یک دیدار گرم/ سپاهان برابر آذرخش صف آرایی می کند

زمستان پایتخت با یک دیدار گرم/ سپاهان برابر آذرخش صف آرایی می کند