مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 10:262018-01-23ورزشي

لیگ فوتسال ایران در راه اسپانیا/ قهرمانی در لیگ جذاب تر می شود


اخیرا صحبت هایی در خصوص ایجاد تغییرات در فصل جدید لیگ برتر فوتسال انجام شده است و به نظر می رسد با این تغییرات لیگ فوتسال جذاب تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، دبیر کمیته فوتسال در گفت و گویی با خبرنگار فارس اظهار کرده بود که لیگ برتر فوتسال در سال آینده به مانند لیگ والیبال برگزار خواهد شد.

به این ترتیب تیم ها مانند فصل قبل که به صورت دوره ای مقابل هم بازی می کنند در مرحله بعد هشت تیمی که در رده های اول تا هشتم جدول لیگ قرار دارند به پلی آف می روند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی کنند که در پایان قهرمان لیگ شناخته خواهد شد.

ایجاد چنین تغییراتی در لیگ برتر فوتسال برنامه ریزی و نظم و اداره منسجمی را می طلبد و در زمان کنونی که بیشتر تیم ها با مشکلات مالی رو به رو هستند تصمیمی سخت به نظر می رسد اما اجرای آن خالی از لطف نخواهد بود.

* افزایش کیفیت در پی بهبود زیر ساخت ها در فوتسال احمد باغبان باشی در گفت و گو با خبرنگار فارس اصفهان در این خصوص اظهار داشت: ایده خیلی جالبی است و لیگ پویا تر می شود و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت؛ هم چنین برای تیم ملی بسیار مفید خواهد بود و بازیکنان بیشتر در بازی های رسمی محک می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتسال ایران در راه اسپانیا/ قهرمانی در لیگ جذاب تر می شود

لیگ فوتسال ایران در راه اسپانیا/ قهرمانی در لیگ جذاب تر می شود