مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 10:262018-01-23اجتماعي

انتخاب گزینشی رسانه ها برای پوشش سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان


رییس سازمان حفاظت از محیط زیست امشب در حالی وارد خوزستان شد که استانداری خوزستان و سازمان حفاظت محیط زیست در اقدامی هماهنگ برای فرار از پاسخگویی به رسانه ها اقدام به انتخاب گزینشی رسانه ها و حذف رسانه های منتقد و مستقل از پوشش این سفر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، رییس سازمان حفاظت محیط زیست امشب در حالی با استقبال یکی از نمایندگان مردم اهواز و استاندار خوزستان وارد اهواز شد که بیش از 4 روز است استان خوزستان درگیر گردوغبار و وضعیت خطرناک در شاخص های آلودگی هوا است.

وی که قرار است در این سفر عملکرد دولت و سازمان خود را در ارتباط با بهبود وضعیت هوای خوزستان همچنین مقابله با ریزگردها تشریح کند اما با اقدام گزینشی، غیرحرفه ای و هماهنگ سازمان حفاظت محیط زیست و استانداری خوزستان رسانه های رسمی اما مستقل از فهرست رسانه های مدعو برای پوشش سفر عیسی کلانتری حذف شدند.

حذف رسانه های رسمی و مستقل در شرایطی صورت می گیرد که مردم خوزستان در انتظار روایت دستاوردهای این سفر از قلم رسانه های مستقل بودند به نظر می رسد این اقدام به منظور ممانعت از انتشار واقعیت ها انجام شده است.

کلانتری که پیش تر نیز با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی برخوردهای تند و دون از شان داشته این بار رسانه ها را نیز هدف تصمیمات غیر کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب گزینشی رسانه ها برای پوشش سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان

انتخاب گزینشی رسانه ها برای پوشش سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان