مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 09:112018-01-23دانش

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور امروز اعلام می شود


نتایج نهایی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 96 امروز سوم بهمن ماه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، فهرست اسامی 8 هزار و 421 نفر از پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی و ظرفیت های جدید در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و پردیس های خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه های علوم پزشکی در آزمون سراسری سال 96، بعدازظهر امروز سوم بهمن ماه منتشر می شود.

از تعداد 8 هزار و 421 نفر پذیرفته شدگان نهایی مذکور 4231 نفر زن و 4190 نفر مرد هستند.

پذیرفته شدگان باید مطابق با برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه ای که همزمان با انتشار اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد پذیرش اقدام کنند.

ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس های دانشگاه های فرهنگیان و پردیس خودگردان و ظرفیت های مازاد علوم پزشکی در کنکور 96 تعداد 13 هزار و 707 نفر برای 1359 کدرشته محل بود که بر اساس آمار نهایی تعداد 51 هزار و 849 نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند.

ظرفیت پذیرش در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در تکمیل ظرفیت کنکور 96 نیز 7 هزار و 998 نفر اعلام شده بود که بر اساس آمار نهایی تعداد 3 هزار و 28 نفر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور امروز اعلام می شود

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور امروز اعلام می شود