مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 01:102018-01-22ورزشي

رضایی: سرمربیگری و ریاست فدراسیون فشار زیادی به خادم وارد می کند


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال و مربی تیم ملی بزرگسالان با بیان اینکه هدف خادم از قبول سرمربیگری تیم ملی کمک به کشتی است، تاکید کرد: خادم توانایی بالایی در مباحث فنی و تاثیرگذاری بر کشتی گیران دارد.

- علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، درباره حضورش در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اظهار کرد: از آنجا که همکاری و نزدیکی هر چه بیشتر رده امید و بزرگسالان از اهمیت بالایی برخوردار است از بنده نیز به عنوان سرمربی رده امید خواسته شد تا در رده کادر فنی رده بزرگسالان نیز حضور داشته باشم و کمک کنم.

این موضوع می تواند باعث کمک به هر دو رده امید و بزرگسالان شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پس از حضور رسول خادم در راس این تیم و معرفی کادر فنی جدید نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و کشتی گیران تمرینات خود را بصورت منظم پیگیری می کنند.

سه رویداد جام تختی، مسابقات آسیایی و جام جهانی را در پیش داریم و سعی می کنیم تیم هایی خوب و آماده را عازم این رقابت ها کنیم.

وی درباره ترکیب تیم های اعزامی به این 3 رویداد و اینکه در کدامیک تیم ملی با نفرات اصلی حاضر خواهد شد، گفت: هنوز این موضوع و ترکیب نفرات مشخص نشده اما قصد داریم در مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیبی از نفرات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: سرمربیگری و ریاست فدراسیون فشار زیادی به خادم وارد می کند

رضایی: سرمربیگری و ریاست فدراسیون فشار زیادی به خادم وارد می کند