مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 00:052018-01-22سياسي

سردار نقدی: بنیه اقتصادی آمریکا امروز توان آغاز یک جنگ را ندارد


" معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفتار دولت آمریکا را از دایره محاسبات مادی بیرون رفته و نسنجیده دانست و گفت: آمریکا دچار دستپاچگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سومین نکوداشت دیپلمات بسیجی و اعطای جایزه شهید غضنفررکن آبادی به برگزیدگان عرصه بین الملل، با تبریک ایام سالروز ولادت حضرت زینب(س)، گفت: امروز حوادثی که در دنیا در حال وقوع است سرعت و شتاب زیادی به خود گرفته است و تحولات بزرگ جهانی که همه آنها با شکست استکبار توام است به وقوع می پیوندد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شکست داعش در عراق و سوریه و فروپاشی آن باعث شد تا جایگزین آن یعنی مساله استقلال کردستان عراق را مطرح کردند و سیلی محکمی را در این قضیه دریافت کردند.

نقدی با اشاره به حوادثی که در خصوص استعفای نخست وزیر لبنان با پیشتازی عربستان به وقوع پیوست، گفت: پس از شکست در ایجاد بحران در لبنان برنامه بعدی استکبار مخدوش کردن مساله قدس بود که با رای قاطع سازمان ملل سیلی دیگری به آمریکا زده شد و مسئله قدس و فلسطین را دوباره در صدر مسائل جهان اسلام قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: بنیه اقتصادی آمریکا امروز توان آغاز یک جنگ را ندارد

سردار نقدی: بنیه اقتصادی آمریکا امروز توان آغاز یک جنگ را ندارد