مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 23:102018-01-22سياسي

خواسته های خانواده های شهدای پلاسکو به گوش شهردار تهران رسید


خانواده های شهدای پلاسکو در دیداری با شهردار تهران خواسته ها و دغدغه هایشان را مطرح کردند که مهمترین آنها مربوط به تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتن خانواده ها و مشخص شدن نتیجه پرونده پلاسکو بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز نشستی برای دیدار محمدعلی نجفی با خانواده های شهدای پلاسکو در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد که در این نشست علاوه بر حضور خانواده های شهدای پلاسکو جمعی از اعضای شورای شهر از جمله حق شناس، مسجدجامعی، حبیب زاده، میرلوحی و امینی حضور داشتند.

نجفی پس از حضور در جمع خانواده های شهدای پلاسکو ابتدا در کنار هر کدام از خانواده ها حضور پیدا کرد و صحبت ها و خواسته های آنها را شنید.

در این نشست مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: من در مسئولیت جدید خود وظیفه ام می دانم که پیگیر امور همه همکاران و خانواده های شهدا باشم.

هرچند هر تلاشی که ما انجام دهیم لحظه ای خلاء نبود آنها را پر نمی کند اما وظیفه ما است تا با تمام وجود برای آرامش خانواده های شهدا هر کاری که از دستمان بر می آید انجام بدهیم.

در ادامه این برنامه تعدادی از اعضای خانواده شهدای پلاسکو به نمایندگی از سایر خانواده ها پشت تریبون حاضر شدند و حرف ها و دغدغه هایشان را خطاب به شهردار تهران عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های خانواده های شهدای پلاسکو به گوش شهردار تهران رسید

خواسته های خانواده های شهدای پلاسکو به گوش شهردار تهران رسید