مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 22:052018-01-22اقتصادي

صدور گواهینامه کیفیت محصولات و خدمات صنعت نفت برای دو شرکت سازنده


معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت از صدور نخستین گواهینامه های کیفیت محصولات و خدمات صنعت نفت برای دو شرکت سازنده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب اله بیطرف در مراسم آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش با اعلام خبر فوق افزود: فرآیند صدور گواهینامه کیفیت تجهیزات که به ثمر رسیده است، اقدام ارزنده ای در مسیر شناسایی خدمات و محصولات داخلی کیفی است.

وی با اشاره به برنامه وزارت نفت برای امضای قراردادهای جدید نفتی و توسعه میدان های نفت و گاز گفت: ارزش قراردادهای پیش رو بیش از صد میلیارد دلار خواهد بود که با توجه به مبحث تامین تجهیزات، بازار خوبی برای اشتغالزایی و فعال سازی شرکت های داخلی ایجاد می شود.

بیطرف به قراردادهای پژوهشی با دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در قراردادهای توسعه فناورانه میدان ها، ایجاد 9 مرکز تخصصی ازدیاد برداشت برنامه ریزی شده است.

وی به تشریح سطوح انتقال فناوری مدنظر وزارت نفت پرداخت و گفت:انتقال فناوری به شرکت های اکتشاف و تولید، انتقال فناوری به شرکت های EPC، GC و .

، انتقال فناوری به تامین کنندگان و سازندگان داخلی و انتقال فناوری مهندسی مخزن به دانشگاه های ایرانی را در این راستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهینامه کیفیت محصولات و خدمات صنعت نفت برای دو شرکت سازنده

صدور گواهینامه کیفیت محصولات و خدمات صنعت نفت برای دو شرکت سازنده