مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 21:412018-01-22بين الملل

نماینده سازمان ملل در امور یمن: ماموریتم در یمن را تمدید نخواهم کرد


نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد، به دبیرکل سازمان ملل اطلاع داده که پس از پایان ماموریتش در یمن، با تمدید آن موافقت نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل " به نقل از الجزیره، اسماعیل ولد الشیخ نماینده سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل اطلاع داده که پس از پایان ماموریتش در یمن، آن را تمدید نخواهد کرد.

آخرین مرحله تمدید ماموریت آقای ولد الشیخ به مدت چهار ماه در اکتبر گذشته صورت گرفته است و در پایان ماه فوریه آینده نیز به پایان می رسد.

نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن شب گذشته طی سخنانی، همه طرف های درگیر در یمن را به خویشتنداری دعوت کرده و مدعی شد که طرف های یمنی به مسأله از سرگیری مذاکرات پاسخ مثبت دادند.

صالح الصماد رییس شواری عالی سیاسی یمن در شهریور ماه گذشته در نامه ای به آنتونیو گوترش نوشت: نحوه مدیریت اسماعیل ولد الشیخ در ارتباط با مذاکرات صلح یمن نشان دهنده گرایش وی به ائتلاف سعودی و تن دادن به فشارهای این کشور است.

مقام یمنی همچنین نماینده سازمان ملل در امور این کشور را به ضعف مدیریتی، کم تجربگی، ناتوانی و شکست های مکرر در اداره مذاکرات صلح یمن طی دو سال گذشته متهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سازمان ملل در امور یمن: ماموریتم در یمن را تمدید نخواهم کرد

نماینده سازمان ملل در امور یمن: ماموریتم در یمن را تمدید نخواهم کرد