مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 21:202018-01-22اقتصادي

خیز ایران برای آموزش بهینه سازی مصرف انرژی


نماینده سازمان توسعه صنایع ملل متحد (یونیدو) در ایران با اشاره به برنامه های این سازمان برای آموزش بهینهسازی مصرف انرژی گفت: طبق تجربیاتی که تا کنون در برنامه آموزش عملی سیستم مدیریت انرژی حاصل شده است، - تنها در این بخش از پروژه ، صرفه جویی سالانه معادل 1.

3 میلیون گیگاژول حاصل شده است که این میزان بر پایه قیمت های داخلی انرژی معادل 3 میلیون و 170 هزار دلار آمریکاست.

با توجه به اینکه کل هزینه صرف شده در این بخش از پروژه، 800 هزار دلار آمریکا بوده، بازگشت مالی پروژه کمتر از سه ماه محاسبه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم جوان شهرکی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کیش با تاکید بر اینکه انرژی نقش کلیدی به عنوان پیش نیاز و پیش زمینه رشد و توسعه اقتصادی در جهان امروز ایفا می کند،افزود: یونیدو به عنوان نهاد پیشروی سازمان ملل در حوزه انرژی به دنبال انرژی پایدار برای همه، از طریق توسعه دسترسی به انرژی، بهبود بهره وری انرژی و توسعه انرژی های تجدیدپذیر است.

وی ادامه داد:اگر چه، چند دهه قبل تصور می شد صنعتی شدن، رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی به معنی مکانیزه کردن و انتقال ماشین الات است ولی حال مشخص است که توسعه صنعتی زمانی پایدار و ساختاری خواهد بود که در کنار رشد صنایع مختلف، محیط زیست را حفاظت کند و اقشار مختلف جامعه اعم از زنان و کم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز ایران برای آموزش بهینه سازی مصرف انرژی

خیز ایران برای آموزش بهینه سازی مصرف انرژی