مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 17:552018-01-22ورزشي

ثبت نام 15 هزار ایرانی برای خرید بلیت جام جهانی فوتبال


" 15 هزار ایرانی برای خرید بلیت دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه ثبت نام کرده اند که براساس قرعه، بلیت ها در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مراسم قرعه کشی بلیت های دیدارهای تیم ملی فوتال ایران در جام جهانی 2018، امروز دوشنبه با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، محمد رضا ساکت دبیر و سایر مسئولان در محل فدراسیون برگزار شد.

مهدی تاج در حاشیه این مراسم،گفت: جمع بندی فدراسیون برای واگذاری بلیت با همان قیمت اعلام شده به افراد بود و بر همین اساس بلیت ها با قیمت های 210، 165 و 105دلار به فروش می رسد.

وی گفت: پیش از این یک آژانس مسافرتی،رقمی را برای تهیه بلیت توسط مردم اعلام می کرد تا هزینه های جانبی را خودش تقبل کرده و علاقمندان را اعزام کند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: فیفا بلیت رایگان در اختیار فدراسیون قرار نمی دهد و 77 بلیت در اختیار ما است که باید هزینه آنرا به فیفا بپردازیم.

مسئول بلیت فروشی بازی های ایران در جام جهانی نیز،گفت: زمان فروش اینترنتی بلیت به پایان رسید که طی مدت تعیین شده حدود 5200 قطعه بلیت به فروش رفت و حدود 400بلیت از دسته سوم باقی مانده است.

علی خطیر با بیان این که امکان تمدید بلیت فروشی تا دو روز وجود دارد، افزود: بلیت فروشی بازی اسپانیا کامل شده و تعدادی بلیت از دسته سوم بازی های ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 15 هزار ایرانی برای خرید بلیت جام جهانی فوتبال

ثبت نام 15 هزار ایرانی برای خرید بلیت جام جهانی فوتبال