مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 16:552018-01-22سياسي

پرستاران از حلقه های حیاتی زنجیره سلامت هستند


وزیر بهداشت همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در یادداشتی از پرستاران به عنوان جمعی از شریف ترین های عرصه سلامت و از حلقه های حیاتی زنجیره سلامت یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وبدا، دکتر سیدحسن هاشمی در یادداشتی با عنوان "راه میانبری برای رسیدن به رضایت پروردگار" در آستانه روز پرستار، آورده است: همه آنها که در حوزه بهداشت و درمان مشغول خدمت هستند، از لحظه انتخاب این حرفه، گام در مسیری گذاشته اند که طی کردن آن نیازمند دانش، تجربه، تلاش، از خودگذشتگی و بیش از همه درک صحیح از شرایط و تصمیم گیری منطقی است.

پرستاران عزیز، جمعی از شریف ترین های این عرصه و از حلقه های حیاتی زنجیره سلامت هستند؛ خدمتگزارانی که حتی ارتقای دانش، تحول و توسعه نیز از سختی ها، استرس ها و غم ها و شادی های شغل شان نمی کاهد و هیچ پیشرفتی جایگزین خدمات ایشان نمی شود؛ به همین دلیل باور داریم جای یک پرستار را فقط یک پرستار پر می کند و بس.

یکی از زیباترین تعابیری که برای تلاش های خادمان عرصه سلامت دیده ام، عبارتی با این مضمون بود: راه میانبری برای رسیدن به رضایت پروردگار ؛ امید که همه ما قدر این نعمت الهی را بدانیم و از آن بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران از حلقه های حیاتی زنجیره سلامت هستند

پرستاران از حلقه های حیاتی زنجیره سلامت هستند