مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 16:562018-01-22اجتماعي

احداث صحن حضرت زینب(س) در کربلا توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی


مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی از روند اجرای پروژه صحن حضرت زینب(س) در شهر مقدس کربلا به مساحت 165 هزار مترمربع خبر داد و گفت: - عملیات مهندسی لاغرسازی ستون های دور ضریح حضرت ابوالفضل(ع) نیز در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از هشترود، علی داداش زاده ظهر امروز در هشترود اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال 84 به صورت رسمی در کشور فعالیت خود را آغاز کرده و 150 پروژه مختلف نیز در طول سال های گذشته انجام داده و 55 پروژه نیز در دست اجرا دارد.

وی افزود: به همت مردم خیر استان آذربایجان شرقی بزرگ ترین بنای تاریخی در طول تاریخ اسلام در نجف و حرم حضرت علی(ع) به نام صحن حضرت فاطمه(س) به مساحت 220 هزار مترمربع در دست ساخت توسط ستاد عتبات استان آذربایجان شرقی است که قسمت های زیارتی آن به اتمام رسیده و مابقی قسمت ها نیز در دست ساخت است.

داداش زاده افزود: پروژه صحن حضرت زینب(س) در شهر مقدس کربلا نیز به مساحت 165 هزار مترمربع در حال اجرا از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است و عملیات پیچیده مهندسی لاغرسازی ستون های دور ضریح و افزایش ارتفاع گنبد حرم حضرت ابوالفضل (ع) نیز در حال اجراست.

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه های استانی نیز می توان به انبار امام حسن مجتبی(ع) در کربلا، ساختمان اداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث صحن حضرت زینب(س) در کربلا توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی

احداث صحن حضرت زینب(س) در کربلا توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی