مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 16:512018-01-22فرهنگي

نمایش مشکلات معلولان در مستند شهری برای همه


مستند شهری برای همه به نویسندگی و کارگردانی فاطمه صارمی و تهیه کنندگی وحید مهدی زاده از پنجشنبه 5 بهمن ساعت 20 روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فاطمی صارمی گفت: این مجموعه مستند در 13 قسمت 30 دقیقه ای با مشارکت دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و شبکه مستند سیما تولیدشده و به بررسی مشکلات و معضلات بافت شهری، ساختمان ها و فضاهای عمومی، سیستم حمل ونقل و شبکه پیاده شهری می پردازد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به بالا نگهداشتن استاندارد زندگی معلولین و جانبازان در جامعه و برخورداری از حقوق شهروندی در استفاده از امکانات هم سطح با دیگر افراد جامعه، افزود: این قشر از جامعه به عنوان بزرگ ترین اقلیت جهان، در دسترسی به فضاهای عمومی و بافت شهری دچار مشکلات زیادی هستند، مشکلاتی که نه به دلیل مخالفت جامعه و یا نبود قوانین، بلکه به دلیل شکل طراحی شده فضاهای عمومی به وجود آمده اند.

صارمی گفت: شهری برای همه تلاشی در جهت فرهنگ سازی برای برداشتن موانع اندیشه و تفکر و در نهایت موانع شهری است و با استفاده از تجارب کشورهای اروپایی می کوشد راهکارهای مناسبی برای مرتفع شدن مشکلات معلولین در ایران ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مشکلات معلولان در مستند شهری برای همه

نمایش مشکلات معلولان در مستند شهری برای همه