مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 16:262018-01-22سياسي

همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله سبحانی برگزار می شود


دبیر علمی همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله سبحانی گفت: همزمان با روز جهانی فلسفه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اقدام به برگزاری همایشی با محوریت اندیشه های آیت الله سبحانی در دو شهر قم و تبریز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدصفر جبرییلی اظهار کرد: همزمان با روز جهانی فلسفه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت نهادهای علمی و فرهنگی کشور اقدام به برگزاری همایشی با محوریت اندیشه های آیت الله سبحانی در دو شهر قم و تبریز خواهد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به جامعیت آیت الله سبحانی در علوم اسلامی اعم از فقه، اصول، تفسیر، حدیث، رجال، کلام، فلسفه، تاریخ، فِرَق و مذاهب و ورود وی به مسائل فرهنگی اجتماعی و سیاسی از دوران جوانی تاکنون برگزاری همایشی برای بررسی اندیشه های این مرجع تقلید مورد نظر ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و اعضای گروه کلام و شاگردان وی بوده است.

دبیر علمی همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله سبحانی تصریح کرد: با وجودپیشنهادهای مکرر، این مرجع تقلید به جهات مختلف با برگزاری همایش موافق نبودند اما بعد از رایزنی ها و پیگیری های مکرر علاقه مندان به ایشان با توجه علمی بودن همایش با این امر موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله سبحانی برگزار می شود

همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله سبحانی برگزار می شود