مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 15:562018-01-22ورزشي

کسب 3 مدال رنگارنگ کاراته کاهای استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور


رییس هیأت کاراته استان زنجان از حضور ورزشکاران شهرستان خدابنده در مسابقات قهرمانی کشور سبک انشین کاراته خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات کاراته کاهای استان زنجان سه مدال رنگارنگ کسب کردند.

- محسن سهندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کاراته کاهای زنجانی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه کاراته کاهای زنجانی در مسابقات کاراته قهرمانی که در اصفهان برگزار شد سه مدال طلا کسب کردند، تصریح کرد: زنجان با کسب این مدال ها، قهرمان رده سنی امید شد.

رییس هیأت کاراته استان زنجان با بیان اینکه مسابقات کاراته قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این مسابقات ورودی اردوی تیم ملی بزرگسالان در سال 1396 است.

سهندی با اشاره به اینکه، ثبت نام این دوره مسابقات از طریق سامانه ملی کاراته امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان حضور در این مسابقات باید با مراجعه به سامانه http://portal.

ikf.

ir/Mach/Index?mid=17 در بخش بانوان و سامانه http://portal.

ikf.

ir/Mach/Index?mid=18 در بخش آقایان، ثبت نام خود را انجام دهند.

وی در ادامه از حضور ورزشکاران شهرستان خدابنده در مسابقات قهرمانی کشور سبک انشین کاراته خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات امیر کشکر مدال طلا کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 3 مدال رنگارنگ کاراته کاهای استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور

کسب 3 مدال رنگارنگ کاراته کاهای استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور