مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 15:252018-01-22بين الملل

فیس بوک تضمین نمی دهد که برای دموکراسی خوب باشد


فیس بوک امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نمی تواند هیچ تضمینی بدهد که این رسانه اجتماعی برای دموکراسی خوب باشد اما تاکید کرد، هر آنچه بتواند، - انجام می دهد تا جلوی مداخله های احتمالی در انتخابات ها از سوی روسیه و یا هر کشور و نهاد دیگری را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از انتشار اتهاماتی درباره تلاش روسیه برای اعمال نفوذ بر رأی دهندگان در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و فرانسه، مساله نشر مطالب غلط و یا تحریف شده در رسانه های اجتماعی به یک موضوع جهانی تبدیل شد.

فیس بوک به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی با بیش از دو میلیارد کاربر، با انتشار پست هایی از پروفسور کاس سانستاین، از اساتید دانشگاه هاروارد و یکی از کارکنان خود که روی این موضوع کار کرده، به نقش رسانه های اجتماعی در دموکراسی اشاره کرد.

سامید چاکرابارتی، یکی از مدیران تولید فیس بوک در پست خود نوشت: این کاش می توانستم تضمین بدهم که نکات مثبتی بر نکات منفی غلبه می کنند اما نمی توانم.

او افزود: فیس بوک وظیفه اخلاقی خود می داند که چگونگی استفاده از این فناوری ها را درک کرده و مشخص کند که چه کاری می توان کرد تا رسانه هایی همانند فیس بوک تا جایی که امکان دارد، به عنوان یک نماینده، مدنی و قابل اعتماد عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیس بوک تضمین نمی دهد که برای دموکراسی خوب باشد

فیس بوک تضمین نمی دهد که برای دموکراسی خوب باشد