مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 15:052018-01-22اقتصادي

ارائه تسهیلات جدید بانک شهر به شهروندان


مدیر امور بازاریابی بانک شهر از اجرای طرح های جدید این بانک برای ارائه تسهیلات به شهروندان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسین ابوحمزه با اعلام این خبر گفت:طرح های"سپرده سر آمد مسکن شهر"،"نشان شهر"و"کارای شهر" در راستای ارایه خدمات بهتر و کسب رضایتمندی بیشتر شهروندان اجرایی شده است.

وی با اشاره به ویژگی های این طرح ها نسبت به سایر طرح های موجود در بانک ها افزود: این سه طرح در پاسخ به نیازهای خرد خانوار برای تأمین، تعمیر و بازسازی مسکن، خرید لوازم خانگی، خودرو و نیازهای ضروری افراد و نیز تأمین سرمایه در گردش و نیازهای موردی شرکت ها ارائه شده است.

ابوحمزه درخصوص طرح "سپرده سر آمد مسکن شهر" اظهار کرد: شهروندان می توانند با سپرده گذاری دراین طرح پس از گذشت 3 ماه و متناسب با میانگین موجودی سپرده خود از تسهیلات بانک شهر با نرخ های 12 تا 18 درصد تا سقف یک میلیارد ریال و اقساط 36 تا 120 ماه استفاده کنند.

مدیر امور بازاریابی بانک شهر در ادامه تصریح کرد: همچنین شهروندان با انتخاب طرح "سپرده نشان شهر" پس از گذشت حداقل 3 ماه و متناسب با مبلغ سپرده گذاری امکان اخذ تسهیلات معادل نیم تا 2 برابر مبلغ سپرده گذاری را با نرخ های 4 تا 12 درصد و بازپرداخت 12 تا 60 ماه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات جدید بانک شهر به شهروندان

ارائه تسهیلات جدید بانک شهر به شهروندان