مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 14:362018-01-22اجتماعي

چالش اساسی وزارت آموزش و پرورش کمبود منابع انسانی است


معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم ترین و اساسی ترین چالش های وزارت آموزش و پرورش کمبود منابع انسانی از نظر کمی و کیفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، علیرضا کاظمی ظهر امروز در جلسه گردهمایی معاونین پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کشور در سالن جلسات اداره ناحیه دو مشهد اظهار داشت: رکن نظام آموزشی در مدارس مدیر مدرسه است و زیر نظام مدیریت هنوز تدوین نشده، این خود نشانه سیاست زدگی است.

وی با تاکید بر اینکه بعد از پنج سال هنوز زیر نظام ها آماده نیست بنابراین ناهنجاری های متعددی را شاهد هستیم، ادامه داد: طرح تعالی و تدبیر طرح فوق العاده ای است، اما اشکال جدی در متمرکز بودن دارد و این طرح در مناطق مرزی اجرا نمی شود.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه شکوفایی سیاست گذاری در نظام تعلیم و تربیت است، متذکر شد: امروز همه مسئول تربیت فرزندان هستیم و نگاه تفکیکی داشتن به فرزندان آسیب های جدی به آموزش و پرورش می زند.

کاظمی افزود: سعه صدر برای همسان سازی متغیرها کار سختی است و قلب مریض مربی نمی تواند با آن آدم تربیت کند و هدف غایی و نهایی تنها تمسک به قرآن است و پیوند انسان با قرآن نباید بریده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش اساسی وزارت آموزش و پرورش کمبود منابع انسانی است

چالش اساسی وزارت آموزش و پرورش کمبود منابع انسانی است