مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 14:052018-01-22سياسي

رفع تبعیض در حقوق بازنشستگان در لایحه مدیریت خدمات کشوری


معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اعلام کرد: رفع تبعیض موجود در پرداخت ها به کارکنان دستگاه های اجرایی و ایجاد تعادل از اهداف کلان لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری است.

- معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اعلام کرد: رفع تبعیض در حقوق بازنشستگان در لایحه مدیریت خدمات کشوری معاون امور تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اعلام کرد: رفع تبعیض موجود در پرداخت ها به کارکنان دستگاه های اجرایی و ایجاد تعادل از اهداف کلان لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صفایی فر در این باره افزود: با تصویب این لایحه در مجلس، قانون آزمایشی خدمات کشوری مصوب 1386، دائمی خواهد شد.

لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری پس از امضای رییس جمهور محترم، روز چهارشنبه مورخ 27 دی­ماه سالجاری به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد و هم اکنون در نوبت اعلام وصول در صحن علنی مجلس می باشد.

صفایی فر اظهارداشت: در این لایحه جداول حقوق و مزایای کارکنان دولت و بازنشستگان تغییر نموده و حقوق شهروندان و ارباب رجوع مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در این لایحه پیش­بینی شده است که اگر بخاطر قصور مدیران و کارمندان دولت و یا تخلفات مراجع تصمیم ­گیرنده، خساراتی به اشخاص و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تبعیض در حقوق بازنشستگان در لایحه مدیریت خدمات کشوری

رفع تبعیض در حقوق بازنشستگان در لایحه مدیریت خدمات کشوری