مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 13:252018-01-22پزشكي

یک ماه از یازده ماه معوقه پرستاران فارسی پرداخت خواهد شد


مسئول مدیریت خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به مناسبت روز پرستار، یک ماه از معوقات پرستاران استان فارس پرداخت خواهد شد.

- محبوبه ظریف کارفرد در گفت وگو با ایسنا با تبریک فرارسیدن روز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: میزان معوقات پرستاران موضوعی کشوری است و در فارس هم با حدود 11 ماه معوقه روبرو هستیم و امیدواریم که حداقل یک ماه از این معوقه ها به مناسبت روز پرستار، پرداخت شود.

او با بیان اینکه پرستاران وظیفه ی انجام مراقبت های تخصصی از بیماران را عهده دار هستند و باید به این وظیفه بپردازند، گفت: برای انجام مراقبت های اولیه از بهیاران و کمک بهیاران استفاده می شود و دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم تلاش می کند تا با دریافت مجوزهای لازم، نسبت به جذب بهیار و کمک بهیار اقدام کند اما هنوز این امکان فراهم نشده است.

ظریف کارفرد گفت: یکی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به اهمیت احیایی قلبی ریویی، ایجاد مرکز آموزشی در محل قدیم بیمارستان قطب الدین شیراز است؛ این مرکز هدف آموزش های یکسان را براساس آخرین متدها، دنبال می کند.

او گفت: علی رغم افزایش تعداد پرستاران، به دلیل شلوغی بیمارستان ها و مرجع بودن فارس و شیراز در زمینه ی پزشکی، هنوز به اندازه کافی پرستار نداریم؛ به همین دلیل پرستاران شاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه از یازده ماه معوقه پرستاران فارسی پرداخت خواهد شد

یک ماه از یازده ماه معوقه پرستاران فارسی پرداخت خواهد شد