مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 12:552018-01-22سياسي

«دولت سایه» سعید جلیلی به کما رفت


دولت سایه ، برنامه جدید آقای هسته ای سابق برای عرض اندام در سپهر سیاست بود تا جایی که با وجود مخالفت اصولگرایان او باز هم مسیر دلخواه خودش را پیش گرفت، اما خاموش شدن یکباره چراغ جلسات این دولت گویی حکایت از به اغما رفتن زودهنگام آن دارد.

نامه نیوز نوشت: یک بنر که روی آن نوشته شده است سلسله جلسات سایه تمدن اسلامی برای تایید، تکمیل و تصحیح برنامه های دولت دوازدهم ، به پس زمینه ثابت عکس های سعید جلیلی پس از انتخابات تبدیل شد تا مرد بازمانده و دورمانده از قبیله اصولگرایان و انتخابات ثابت کند، هنوز در صحنه سیاست امکان نقش آفرینی دارد.

گویی جلیلی این بار قرارش را براین گذاشته بود تا در مسیری جدا از مسیر حرکت اصولگرایان فضا را برای ورودش به انتخابات 1400 فراهم سازد و دولت سایه همان راهکاری که او برای خود یافته بود.

دولت در سایه ای که نه فقط کنایه اصلاح طلبان و دولتی ها را به دنبال داشت که برخی هم طیفان او در جریان اصولگرا را هم گلایه‎مند و ناراضی کرده بود.

جلیلی اما با وجود مخالفت ها، جلسات دولت در سایه را تعطیل نکرد و تا چند ماه خبرهایی پی در پی از محتوای جلسات منتشر می شد.

اما دولت در سایه مدتی است که در حاشیه خبرها قرار گرفته و خبری از آن نیست، پشت پرده این سکوت و تعطیلی چیست؟انتخابات 92؛ شروع ساز مخالف جلیلی برای اصولگرایانجلیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دولت سایه» سعید جلیلی به کما رفت

«دولت سایه» سعید جلیلی به کما رفت