مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 11:252018-01-22ورزشي

کیادربندسری: امیدوارم نتیجه سوچی را در المپیک 2018 تکرار کنم


تنها اسکی باز ایران در المپیک زمستانی 2018، گفت: حضور در رقابت های جام جهانی اسکی در طول سال هم هزینه بر است و هم آمادگی جسمانی بالایی را می طلبد.

- "برای اسکی ایران خوب نیست ضعیف ترها جای ما را بگیرند" کیادربندسری: امیدوارم نتیجه سوچی را در المپیک 2018 تکرار کنم تنها اسکی باز ایران در المپیک زمستانی 2018، گفت: حضور در رقابت های جام جهانی اسکی در طول سال هم هزینه بر است و هم آمادگی جسمانی بالایی را می طلبد.

محمد کیادربندسری در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری سه هفته از لیگ بین المللی اسکی با وجود کمبود بارش برف، اظهار کرد: با توجه به کمبود برف که در پاییز امسال داشتیم، خوشبختانه مجموعه پیست اسکی دربندرسر توانست شرایط را برای برگزاری لیگ اسکی فراهم کرد.

مسابقات لیگ در این سه هفته از اهمیت بالایی برخوردار بود، چرا که امتیازات آن در امتیاز اسکی بازان برای حضور در المپیک زمستانی 2018 محاسبه می شود.

با پایان هفته سوم پرونده کسب امتیازات بسته می شود و منتظر می مانیم تا فدراسیون جهانی اسکی اسامی نفرات منتخب برای المپیک زمستانی را اعلام کند.

در این سه هفته سطح مسابقات لیگ خوب بود و از کشورهای خارجی اسکی بازانی حضور داشتند، اما ما انتظار داشتیم اسکی بازان معتبر خارجی به ایران بیایند تا پیش از آغاز المپیک به افزایش امتیازات اسکی باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیادربندسری: امیدوارم نتیجه سوچی را در المپیک 2018 تکرار کنم

کیادربندسری: امیدوارم نتیجه سوچی را در المپیک 2018 تکرار کنم