مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 10:552018-01-22بين الملل

بیانیه ضد ایرانی نشست وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده


وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه نشستی فوق العاده در شهر جده عربستان برگزار کردند و در پایان آن مدعی در بیانیه ای شدند که ایران از انصارالله یمن حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در بیانیه پایانی نشست فوق العاده در رابطه با حمله موشکی حوثی های یمن به ریاض که در شهر جده برگزار شد، اعلام کردند: نشست فوق العاده وزرای خارجه سازمان همکاری خلیج فارس روز یکشنبه به منظور بررسی خطرات پرتاب موشک بالستیک ساخت ایران از سوی حوثی ها به ریاض صورت گرفت و این نشست بر اساس اصول و اهداف وارده در منشور سازمان همکاری اسلامی و به خصوص عدم دخالت در امور داخلی کشورهای عضو و احترام به حاکمیت و یکپارچگی تمام کشورهای عضو برگزار شد.

ورزای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری و گسترش روابط به منظور ایجاد امنیت، صلح و ثبات و شکوفایی در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اعلام کردند که این نشست به تجاوز حوثی ها و حمله موشکی آنها به وسیله موشک ایرانی در 19 سپتامبر 2017 به ریاض اشاره دارد.

همچنین این نشست به بیانیه سیزدهمین دوره نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول، به مصوبه 44/46 چهل و چهارمین نشست شورای وزرای خارجه به بیانیه نشست اضطراری وزرای خارجه کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ضد ایرانی نشست وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده

بیانیه ضد ایرانی نشست وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده