مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 04:362018-01-22اقتصادي

محمدصادق امانی بی توجهی به بخش تعاون و دوری از اقتصاد مردمی


امروز با توجه به مشکل معیشت و اشتغال که جامعه ایرانی را با مصائب جدی مواجه کرده است، اقتصاد تعاون به معنای واقعی کلمه اقتصاد مردمی است که می تواند بدون نیاز به حمایت های پولی دولتی که باعث افزایش نقدینگی و به دنبال آن تورم می شود، - کشور را از رکود و بیکاری نجات دهد در یک دهه گذشته همواره شاهد فشارهای مختلف توسط غرب علیه ایران بوده ایم.

در این مسیر برخی از مسئولان تنها راه برون رفت از این بحران را مذاکرات پی در پی و اتکا به کمک ها و فاینانس های خارجی دیدند در صورتی که کلید حل اکثر مشکلات اقتصادی در داخل خود کشور است.

حال و در نیمه دوم دهه 90 شمسی، جامعه ایرانی پس از پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی و محدودیت های مختلف نظام سلطه در مقابل یک آزمون بزرگ اقتصادی قرار گرفته است.

از ابتدای این دهه دولت امریکا با هدف ایجاد تقابل بین مردم و نظام اسلامی دست به تحریم های بی سابقه ای زد که مقام معظم رهبری از آن تحت عنوان جنگ اقتصادی یاد کردند.

پس از این موضوع و تحت تاثیر قرار گرفتن اقتصاد کشور از تحریم ها، اقتصاد و معیشت مردم اولویت نخست مسئولان قرار گرفت و انتظار می رفت با استفاده از ظرفیت های درونی کشور و روش های بومی، روز به روز از مشکلات اقتصادی کاسته شود، اما حوادث به گونه ای دیگر رقم خورد و مردم شاهد رکود صنایع داخلی و تعطیلی کارخانه های مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدصادق امانی بی توجهی به بخش تعاون و دوری از اقتصاد مردمی

محمدصادق امانی بی توجهی به بخش تعاون و دوری از اقتصاد مردمی