مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 02:262018-01-21سياسي

کاربران مجازی به حساب زیباکلام رسیدند!


برخی از کاربران شبکه های اجتماعی به تصمیم گیری صادق زیباکلام درباره نحوه توزیع کمک های مردمی برای زلزله زدگان انتقاد دارند.

- مجله فارس پلاس؛ حمزه ناجیان: صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب و استاد دانشگاه روز گذشته در گفت و گو با روزنامه شرق درباره کمک های مردمی که برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری کرد، نوشت: پولی که توسط بنده تهیه شده و تا به امروز سه میلیارد و 400 میلیون شده، از این پول به جز 30 میلیون تومان که همان ابتدای کار برای کمک های فوری برداشت شد، مابقی سرجایش قرار دارد؛ یعنی حدود سه میلیارد و 370 میلیون تومان دست نخورده باقی مانده و ما تعمدا نه وارد کار کانکس و چادر شدیم و نه وارد کار دارو شدیم، به این علت که مهم تر از کانکس و چادر و شیرخشک و دارو و مناظر و مدارسی که از بین رفته، زلزله واقعی در کرمانشاه و کردستان، فقر است.

این صحبت های وی با واکنش های متفاوتی در شبکه های اجتماعی روبرو شد که در ادامه بخشی از این واکنش ها را می خوانید: یاسین طاهری در این باره در توییترش نوشت: ‏زیباکلام میخواد کمک های مردمی رو بدون توجه به نظر مردم زلزله زده و طبق نظر خودش هزینه کنه.

شما بهتر از مردم میفهمی؟ خلاف دموکراسی نیست؟ کاربر دیگری با اشاره به سودی که به این چند میلیارد پول تعلق می گیرد، خاطرنشان کرد: یکی بگه سود این پول درحسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران مجازی به حساب زیباکلام رسیدند!

کاربران مجازی به حساب زیباکلام رسیدند!