مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 01:402018-01-21فرهنگي

ناگفته های از تجربه همکاری با ابراهیم حاتمی کیا


کارگردان یونیت دوم فیلم سینمایی «به وقت شام» درباره صحنه های اکشن این فیلم گفت: «به وقت شام» شرایطی ایجاد کرد که ایده هایی که شاید هیچ گاه به خاطر شرایط مالی امکان تحقق بخشیدن به آن وجود نداشت، - کارگردان یونیت دوم فیلم سینمایی به وقت شام درباره صحنه های اکشن این فیلم گفت: به وقت شام شرایطی ایجاد کرد که ایده هایی که شاید هیچ گاه به خاطر شرایط مالی امکان تحقق بخشیدن به آن وجود نداشت، قابلیت اجرا پیدا کند.

فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا که قرار است در سی وششمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شود، داستانی حادثه ای و اکشن دارد و مهرداد خوشبخت کارگردان و تدوینگر سینما، کار تدوین و کارگردانی یونیت دوم این فیلم را انجام داده است.

مهرداد خوشبخت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه "دیدگاه های همیشگی حاتمی کیا در فیلم به وقت شام نیز وجود دارد" بیان کرد: این فیلم یک داستان پرحادثه است با محوریت موضوع داعش و کمک رسانی خلبانان ایرانی به مردم بی گناه سوریه، ساخته شده است.

این فیلم با کارهای قبلی حاتمی کیا متفاوت است و تجربیات جدیدی در آن وجود دارد.

به طور مثال در زمینه جلوه های بصری و صحنه های اکشن که ایشان در فیلم سینمایی چ و سپس بادیگارد تجربه کرده اند، اکنون در به وقت شام قابل توجه تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های از تجربه همکاری با ابراهیم حاتمی کیا

ناگفته های از تجربه همکاری با ابراهیم حاتمی کیا