مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 01:362018-01-21اقتصادي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در اولین روز بهمن


حمایت از بازگشت سهمیه بندی بنزین و سکه یک میلیون و 517 هزار تومان شد؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار با تداوم مرحله اول عملیات شاخه زیتون ترکیه، تانک های این کشور وارد خاک سوریه شده و جنگنده ها نیز مواضع کُردها در عفرین را بمباران کردند.

رشد بهای انواع ارز/ سکه یک میلیون و 517 هزار تومان+جدول" در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 2 هزار تومان کاهش یک میلیون و 517 هزار تومان و دلار با 53 تومان افزایش قیمت 4585 تومان به فروش می رسد.

آغاز عملیات زمینی در عفرین؛ ارتش آزاد وارد شهر عفرین شد" هم زمان با اعلام آغاز عملیات زمینی از سوی ستاد مشترک ارتش ترکیه در عفرین، یک خبرگزاری ترکیه مدعی شد در ادامه عملیات علیه شهر عفرین در حلب، عناصر ارتش آزاد سوریه وارد شهر شده اند.

تمام واکنش ها به تئوری نقد معصوم / میانه حسن روحانی با حوزه، شکرآب می شود؟" نخستین بار نیست که روحانی برای اثبات نظرات سیاسی اش، از تاریخ اسلام برداشت شاذ ارائه کرده است؛ نمونه معروف آن، گرفتن درس مذاکره از عاشورا در بحبوحه مذاکرات هسته ای با غرب بود که با واکنش تند روحانیون مواجه شد.

حمایت از بازگشت سهمیه بندی بنزین/ تبصره 18 لایحه بودجه تکرار طرح شکست خورده بنگاه های زودبازده است" مرکز پژوهش های مجلس ضمن تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در اولین روز بهمن

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در اولین روز بهمن