مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 00:052018-01-21اجتماعي

تداوم گرد و غبار در شرق و جنوب ایران/ افزایش دما در برخی نقاط کشور


" مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی افزایش دما در برخی نقاط کشور، از تداوم گرد و غبار در مناطق شرق و جنوب کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، افزود: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی سامانه بارشی امروز در نیمه شرقی کشور فعال است و سبب ابرناکی و بارش باران و برف در شمال شرق، شرق، سواحل شرقی خزر، دامنه های شرقی البرز و برخی نقاط جنوب شرق کشور می شود که در شرق و جنوب شرق در بعضی ساعات با وزش باد شدید و گرد و خاک نیز همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از اواخر وقت امروز این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود، گفت: فردا (2 بهمن) در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت و در سایر مناطق کشور جو نسبتأ پایدار است و روند افزایش دما پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: از اواخروقت دوشنبه تا ظهر سه شنبه (3 بهمن) در برخی نقاط سواحل غربی خزر و اردبیل، وزش باد شدید جنوبی و افزایش 2تا 6 درجه ای دما رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، بعد از ظهر روز سه شنبه با گذر موج تراز میانی جو در برخی مناطق غرب، شمال غرب و البرز مرکزی رشد اب، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم گرد و غبار در شرق و جنوب ایران/ افزایش دما در برخی نقاط کشور

تداوم گرد و غبار در شرق و جنوب ایران/ افزایش دما در برخی نقاط کشور